Härligt väder men..

Det fina vårvädret håller i sig, med ett litet break för regn igår kväll/natt. Men fast det var regn i luften så var det hur varmt och skönt som helst ute och jag riktigt njöt under promenaderna till och från dagis.

I vanliga fall när våren är på G och blommorna börjar blomma, fåglarna kvittrar och man njuter av att vara ute, då mår jag hur bra som helst.
I år är det annorlunda.
För första gången på flera år så är mina leder i ett riktigt miserabelt skick. Det var länge sedan jag var så här dålig..Sist var under min tid på ICA Kvantum..Då blev jag sjukskriven i 7 månader..
Så jäkla deprimerande! Orkar knappt med mig själv för tillfället. Helst av allt hade jag inte ens velat kliva upp ur sängen, utan bara ligga nerbäddad riktigt varmt.
Men nu funkar det ju inte riktigt så. Vardagen med barn och allt därtill måste ju fungera, oavsett om jag mår förjävligt.

Usch..Just för tillfället så vill jag bara ge upp, för jag orkar fan inte mer.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lider med dig, vännen! "/ Har oxå ledproblem som knäcker mig, men jag har iallafall medicin som lindrar. Tycker så synd om dig!! :(

2010-04-30 @ 08:47:16
URL: http://lindqvist89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0